رویدادها آرشیو خبر ها
آقای ساری، چرا بازیکنان یوونتوس به حرف شما گوش نمی دهند ؟

آقای ساری، چرا بازیکنان یوونتوس به حرف شما گوش نمی دهند ؟

بعد از گذشت هفت ماه به نظر میرسد که یوونتوس مربی ای ندارد، گویی این تیم بی مربی تمرین می کند و در دیدارها بازیکنان خود به تنهایی از تکنیک ها و برنامه های شخصی استفاده می کنند و دیداری به نام تیم یووه برگزار میشود. این حجم از بی برنامگی، گنگی و سردرگمی در یووه سابقه نداشته است.

 

بعد از نتایج ضعیف در هفته های اخیر و شرایط به وجود آمده برای یووه به نظر نمی رسد هنوز ساری توانسته باشد تیم و شاگردانش را به شرایط ایده الی که مطلوب او و باشگاه بزرگ یووه است، برساند. این در شرایطی ست که حتی ساری روز گذشته از عدم حرف شنوی درست بازیکنانش صحبت کرد.

 

مشخص نیست او نمی تواند به بازیکنانش سیستم و برنامه دقیق و مناسبی بدهد یا آنها نمی توانند متوجه حرف ها و برنامه های او شوند! هر چه باشد نشان از عدم هماهنگی مربیان و بازیکنان است و این عدم هماهنگی و درک نمی تواند عملکرد خوبی را در بر داشته باشد و در ادامه می تواند شرایط را از این که هست بدتر و در ادامه نه تنها اینده این مربی را مبهم می کند بلکه همین چند ماه آینده فصل را نیز در شرایط پیچیده ای برای یووه قرار می دهد که هیچ هواداری علاقه ای به دیدن آن نیست. هوادارانی که حداقل طی هشت سال گذشته عادت به تماشای این یووه نبودند و هرگز چنین بی برنامگی را در بانوی پیر نمی دیدند اما با آمدن ساری همه چیز تغییر کرده و با گذشت ماه ها هم اوضاع بدتر از آنچه تصور میشد شده.

 

هر هفته شاهد یوونتوسی بی انگیزه تر، بی برنامه تر و کم زهردارتر از قبل هستیم، این یووه به هیچ عنوان با یووه ای که همواره برای بردن و برای مبارزه کردن در میدان قدم می گذاشت شباهت ندارد. از هم گسیختگی یووه نشان از وجود مشکلات بزرگ در کادر مربیان، بازیکنان و حتی مدیران باشگاه دارد، مدیرانی که شاهد هنوز متوجه نشده اند که مربی ای همچون ساری برای یووه مناسب نبوده، یووه با برنامه و سیستم پیش میرود و ساری نشان داد که سیستم را در بی سیستمی می جوید و این تضاد برای یوونتوس خوشایند و مناسب نبوده.

 

در ترکیب یووه بازیکنان بی تجربه حضور ندارند که نداند سیستم و تاکتیک تیمی چیست. تعداد زیادی از این گروه در سال های قبل نشان دادند که در صورتی که مربی کارایی بالایی داشته باشد آنان نیز می توانند برنامه ها و تاکتیک های این مربی را در زمین اجرا کنند اما حالا چه بر سر این تیم و بازیکنانش امده که حتی در بازی خوانی دچار سردرگمی و گیجی شدند؟ !

 

هر چه از فصل می گذرد به جای بیشتر هماهنگی و نظم بیشتر در میان بازیکنان در تاکتیک تیمی شاهد ضعف و ناهماهنگی ای هستیم که گویی بازیکنان تمرینات پیش فصل را تازه آغاز کرده اند و تاکنون هرگز با یکدیگر در این تیم حتی یک بازی را برگزار نکرده اند! این بی برنامگی هر هفته بیشتر از پیش به یووه و تیفوسی هایش ضربه می زند و نمایش های نه چندان جذاب بیانکونری در طول فصل چنان در ذوق هوادار می زند که نمی توان مقصری جز ساری پیدا کرد و مطمئنا در صورت عدم بازگشت تمرکز تیمی نمی توان انتظار داشت که حتی مدیران یووه برای فصل آینده منتظر بمانند تا ساری یک فصل دیگر نیز این بلا را سر تیم و هواداران بیاورد و قدرت، انگیزه، خواسته پیروزی طلبانه بانوی پیر را زیر سوال ببرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: